![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Som ni sett har jag inte varit online på detta forumet på långtid.
Dels pga svikande intressen för tågsim och dels för avsaknaden av internetanslutning hemma. Men jag vill tacka för den tiden jag haft här som givit mej mycket nöje genom åren. Och allt trevligt folk man träffat på dom olika arrangemangen jag deltaigt i. Så med detta tar jag adjö utav tågsim världen på en obestämd tid. Och tänker även lämna banbyggarna nu. ![]() //MVH John |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Synd! Du gjorde ju så många fina objekt till MSTS.
![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Väldigt tråkigt, John!
Men förstår dig. Hoppas du kan komma igen, när/om du får anslutning igen. Vi kommer sakna dig.... ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
En liten fråga, Hur mkt händer i BB? [
![]() ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
LokKalle tackar för visat intresse | LokKalle | 3D-design - Trainz | 2 | 2003-04-08 23:29 |