|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2005-03-03, 08:05 | #1 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Jan 2005 Ort: ,  , Sweden. 
				 |  Dynamisk hastighet efter tågtyp? 

Hej! Jag undrar om det är möjligt att göra de svenska dynamiska hastighetstavlorna till att funka som dessa: KUID2: 69937:200029:1 Alltså att olika tågs AI-förare ser olika hastigheter beroende på typ. Tex: Ett snabbt Rc-lok ser full hastighet på linjen medans en T44 ser lägre hastighet för att säkert hinna bromsa osv. Vore praktiskt  OBS, jag har inte testat era dynamiska tavlor än så kanske de redan har sådan funktion [:I] /MVH Patrik | 
|   |   | 
| 
 | 
 | 
|  Liknande ämnen | ||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| "Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 15:04 | 
| Söker efter bra ställe för domain.. | prymikom | Off-topic | 3 | 2003-11-16 01:57 | 
| Problem med dynamisk skugga i msts!? =/ | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-10 23:28 | 
| Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 15:23 |