![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Finns det någon bra länk man kan se och läsa om luftledningar?
Har förgäves sökt. Skulle vilja veta hur lång (max) en morabrygga är mellan 2 stolpar. Var och när alla dessa utliggare används, mm. Har ni bilder så maila gärna, allt mottages tacksamt. Allt detta är för en ny bana som jag vill ha så realistik som möjligt. Tack på förhand.
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
min sida http://www.home.vxu.se/tnonv03/swedishcontentguides/ ligger fortfarande uppe och där står ju det som rör mitt luftledningspaket samt lite om hur det är i verkligheten.
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tack Tomas, det var spenviden på mora bryggorna som jag var ute efter fattar inte hur jag kunnat missa det förut.
![]() |
#4 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
var laddar man ned det lutledningspaket som visas i guiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Går enbart att finna på add-on skivan "Svenska tåg 2005"
![]() |
#6 | |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2005
|
![]() Citat:
Jag har använt ditt luftledningspaket och vill bara checka att jag förstått allting rätt. 1) Det finns bara moderna Morabryggor i ditt paket? Jag hittar inga gamla fackverksbryggor. 2) Om man jobbar med Morabryggorna hur får man fram utliggare att fästa i bryggorna? Det verkar inte vara som för stolparna där man kan välja vilken typ av utliggare man vill ha. I de "gamla" bryggorna som följer med TRS2004 så finns det ju både utliggare för 1 spår och för 2 spår. Hoppas att du förstår vad jag menar. Göran |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
du har två objekt som heter Morabryggsutliggare i Scenery panelen third party swe -> luftledningar, använd "?" knappen på dem så är det bara och konfigurera som stolparna.
Fackverksbryggorna är inte klara tror jag (kommer inte ihåg), tror det är utliggarna kvar att göra på dem. /Tomas |
![]() |
![]() |