![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Som sagt en molnig dag på Arlanda.
Har inte varit så aktiv här på ett tag nu men kanske dags igen mycket annat man får för sig ju äldre man blir ![]() Redo för rull mot 19R SK903 mot Newark MH091 från Newark påväg mot Kuala Lumpur mellanlandat på Arlanda
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Sköna bilder, Jonas!
Kul att Malaysian kom med en B744 (B743?) istället för den ordinarie B762an! ![]() Vi får nog ta och åka ut till ARN när jag kommer ner nästa gång, Jonas ![]() För att liva upp mitt flygintresse som ju har stannat av i princip.. ![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ingen Airbus A380?????
Skoja bara. Finfina bilder sjonas!
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() EDIT : Crippan menade du själva tanken att få en bild från luften eller att jag ska tänka på att försöka få en bild från luften ochså ??
Med Vänliga Hälsningar Jonas Bodell ![]() Senast redigerad av sjonas den 2005-05-08 klockan 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
göra det. Då skulle jag ge dig myyyyyyyyyyyyy(3timmar senare.)yyycket beröm ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
En fråga till Crippan:
Fotar du tåg för att folk ska ge dig beröm för det? Själv tar jag bilderna för att det är roligt, man lär sig fotografering av olika motiv och miljöer och så möter man ju massor med andra personer som också gillar tåg! ![]() Detsamma gäller ju även inom flygkretsarna, det är samma princip där ju! ![]() Fina bilder du tagit, gillar det stora maffiga planet! ![]() ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-05-08 klockan 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Riktigt härlig bild nr.3 Jonas!. Bland de bättre ja sett
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
stog du på östra delen av bana 1 elr där jag brukar stå. Altså i inflygningsområdet. Får egentligen inte stå där. Men so what!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag skulle tro att Jonas stod i någon av terminalerna när han tog bilderna.
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Den råkar faktist heta B747-400 eller B747! Förlåt men jag kan bli ganska irriterad av att nån säger fel! Falska upppgifter alltså! Jaja, lägg "Boeing 747-400" på minnet! Bye! P.S! (Det finns inget som heter B762! menar du B777?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||