|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-05-22, 20:05 | #1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Problem körning Scenarios
Hello Trainzdiggers.
Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig har laddat ner en massa Scenarios. Och problemet för mig är att när man fått det att fungera så går det väldigt ryckigt o ibland så låser det sig o så startar det igen efter ca 1 minut. Och All Amsterdam Freight Part 1,2 tar väldans lång tid att ladda ner. Har 252 MB Ram Grafik 64 MB Processor 4 (2,4 ghz) Ska det vara mer minne kanske ? Please help Coffiehans |
|
2005-05-22, 20:17 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hejsan!
Vet tyvärr inte vad felet kan vara???? Men mera minne är alltid bra. Vad har du för grafikkort? Du borde också skrivit detta i trainz forumet (Scenarios och scripts). Men nån kan säkert flytta den dit...
2005-05-22, 20:44 | #3 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Jag är väldans dålig på detta har tittat i System om det är Bildskärmskort så heter det Radeon 7000/Radeon VE |
|