![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Var som bekant uppe i Krylbotrakterna i helgen hos några bekanta och dom bor en bit ut på landet.
Råkade samtidigt vara en liten veteranbilstävling som gick precis runt husknuten. Känner ni igen bil och årsmodell, så tages denna info tacksamt emot. 1st Ford känner jag igen, men vilken modell och årsmodell? Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Några bilder till.
Opel Kapitänen känner jag igen, men vet inte vilken årsmodell. Tar även här tacksamt emot info om dom andra bilarna. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
[quote=Bengan]Några bilder till.
Opel Kapitänen känner jag igen, men vet inte vilken årsmodell. QUOTE] Det är ju en Opel Rekord ![]()
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
...som du fångat i kameran!
![]() Jag gör som han jag fotade en gång tyckte om bilfotografer: ![]() ![]() För de mer intresserade kan jag säga att Volvo enligt mig gått bakåt i utvecklingen med att forma sina bilar, speciellt med bilarna under 70, 80 o 90 tal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Mitten bilden är väl en Morgan, handtillverkad bil som fortfarande tillverkas med samma utsende
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Tur att vägverkets hemsida finns
![]() Början uppeifrån i frösta inlägget: Chevrolet 1930 A-Ford 1929 CHEVROLET TOURING COACH 1937
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Snygga bilar, speciellt den öppna gröna. Den blåa på första bilden är också en favorit.
/Jonatan
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Fina bilder allihop!
På din bild Olaf så ser föraren en aning förvånad ut
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer ytterligare en bild på en bil. Bilmodellen är en Buick Roadmaster Super Eight. Enligt vägverket är det årsmodell -53, men man kan väl säga att den kunde varit i bättre skick! Enligt min åsikt en av de finaste jänkarna...förutom då Chevrolet Bel Air -57. MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2005-06-21 klockan 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Enligt vägverket skall det vara en Ford Galaxie 500 -65 vit!!!!???? Men detta stämmer ju inte alls som alla kan se... Undrar om man kan lita på deras uppgifter??? MVH Kenneth
![]() |
#11 | |
|
![]()
[quote=Björne]
Citat:
Felskrivet av mig, klart att det ska vara Rekord. prymikom Tur att vägverkets hemsida finns Tur även att det finns andra med huvudet på skaft när man inte kan tänka själv. Återstår då bara lastbilen där regnr. saknas. |
|
![]() |
![]() |