![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej allihoppa!
VTGOJ har nu ett dotterbolag,NOCT Number One City Transport. Det nya bolaget behöver förare såväl för vanliga trafiken som museitrafiken Någon som är intresserad????? Bn |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jodå...=)
Jag laddar gärna ner era aktiviteter och kör dem! Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Jag vet inte om det har kommit några aktiviteter ännu,men du för gärna gå med om du vill
![]() Bn |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Srj28!
NOCT låter som bolaget för mig. Men vänta tills version 1 av rutten kommer, för den innehåller mer linjer m.m. Kan du inte göra en hemsida för VTGOJ och NOCT? En sån där gratissida på t.ex. MSN. Där man kan anmäla sig, läsa senaste nytt, ladda ner aktiviteter m.m. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
VTGOJ har redan en hemsida,där NOCT finns med.Men CJ har inte kommit längre än till menyn.Om du undrar vad NOCT kommer köra med,så är dem Tram2000.Det kommer även finnas en museiavd som kommer köra äldre vagnar.
mvh SRJ28,chef för NOCT Bn |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen Srj28!
Hittade till slut hemsidan: http://vtgoj.tk/ Om jag ska/får köra för er, är jag nog mest sugen på museitrafiken. Tänk att få köra en gamm-spårvagn, en fin sommardag........... Nån mer än jag som åkt spårakoff i Helsingfors? Det vore tufft att ha med (en bar/sigthsing spårvagn)! ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Det är tänkt att museitrafiken skall bedrivas med ångspårvagnståget,en/två interurbanvagnar,Sidney R-class tram och en berlinspårvagn(än så länge)
Någon resturangspårvagn till msts känner jag inte till,men det finns en äldre spårvagn med reklam från Blackpool ![]() Bn |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
en sightseeingtur kan väl ordnas med r-class tram eller liknande(runt hela stan)
Bn |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Se upp för nytt säkerhetshål i InternetExplorer! | Fredrik | Off-topic | 46 | 2004-07-05 00:53 |
Nytt spårvägsbolag | Byggare Bob | Virtuella Tågbolag | 30 | 2004-06-15 01:25 |
Nytt forum på train-sim.com | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-05-12 23:33 |
Nytt tågbolag: Snabbtågen AB | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-06-27 16:11 |