![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
hallå alla trainz fans
jag undrar hur man kan ändra ljud filerna typ om jag vill ha ett annan horn sound (GLÖMMT NAMNET) på ett tåg och hur man tar bort röken från ett lok (inte alla utan bara ett) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om det är ett av Aurans orginallok måste du i så fall göra ett alias och göra en ny config-fil.
Är det ett add-on-lok behöver du _bara_ editera config.txt Varför vill du ta bort röken? /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
joo för att jag har laddat ner ett lok på aurans hemsidan det är class 203, (var i london för typ 2veckor sedan, och kollade på farnbourgh airshow 2002,på vägen dit åkte jag i klass 203)
Den var electrificerad hade en tredje skena samma som i tunnelbanor, därför vill jag bli av med röken. |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att många engelska lok, både kan köra på diesel och el (via 3:e skena).
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver lite hjälp! | powerwin87 | Off-topic | 2 | 2003-10-16 22:20 |
Lite hjälp me byggandet (igen)! | flensburger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 21:48 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 20:40 |
Behöver lite hjälp | tufftuff | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-10-30 18:33 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |