![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tog mig en titt i mappen Settings.
Där hittade jag ett textdokument som heter userd När jag öppnade detta dokument, så börjar det med. username och därefter står det namn som jag har använt. På nästa rad, står det. password och därefter 16 siffror och bokstäver som jag aldrig har använt mig av, så vitt jag vet. Någon som vet vad det är för något. Har dom bytt ut mitt password eller nått. För jag har inte än lyckats komma in och prova att tanka hem något från DLS än.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag vet inte heller vad det kan betyda, precis som du har jag en nummerkod som jag aldrig sett förut i dokumentet.
Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Så där är det ju redan i 2004. Och jag har heller aldrig lyckats ladda ner något via Download Helper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
skulle gissa att den nummerkod ni ser är en krypterad variant av ert password eller något sådant. /Lars