![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Jag har precis laddat ner STW: Svenska signaler - version 4 och STW: Järnvägsövergångar - version 3, men problemet är att jag vet inte vart jag ska zippa upp dom någonstans, jag har trainz installerat, men vet inte vart de ska zippas upp så man kan använda det i spelet! Snälla hjälp mig! Svara så fort ni kan! /Sten Johansson vfp420b |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Vilken vesion av Trainz har du, alla downloads kräver sp3!
Här kan du ladda ner SP3: http://www.auran.com/trainz/servicepacks.htm Om du redan har SP3 zippar du upp filen till ex. Skrivbordet och öppnar .cdp-filen! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag har versionen som heter: Trainz
Retail Version Det står: TRAINZ Virtual Railroading On Your PC! Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej, ladda ner SP3 (ca 260mb) och lilla patchen så kommer det funka, eller så väntar du på TRS 2004 som kommer snart!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vilken ska jag klicka på där??
Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Den det står Community Edition på!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#7 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Några tips
Registrera din kopia av Trainz hos Auran Ladda ner den SP3 som motsvarar omslagsbilden på din box gå in i "min dator" och starta "content dispatcher" en gång Sen är det bara att klicka en gång på den gröna ikonen på de cdp filer du laddat ner så installaeras dom automatiskt. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
På vilken sida:
Adressen är????? www.http://www.auran.com/trainz/servicepacks.htm eller?? Men vart finns den, ska man klicka på mitt spel och sedan Service Pack 3 eller??[?][?][?] Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Gå in hät: http://www.auran.com/trainz/servicepacks.htm
Klicka på denna bilden: Då får du upp denna bild: Klicka på det stället där jag målat gult! När det har laddats ner klickar du där det står "NEW" //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |