![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
hej alla, köpte idag en splitter ny mustek gsmart mini2, kameran visade sig vara sönder genom att kommeran låser sig hela tiden o då måste man vänta till batteriet e slut, även kvaliten blev skit.
mvh Rodi ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
I vilken butik köpte du den?
Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tråkigt att höra!
Inget roligt att köpa nått som inte fungerar från första början. Jag vet (hade ju problem med mina nya data grejer!). Kolla först om du kan lämna igen den, annars in på lagning. Kolla reglerna för återköp som skiljer sig kraftigt (iallafall hos internet butikerna!). ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
1.Du får ta en tandpetare och hålla in Reset knappen i 2 sekunder när den hänger sig..
2.När du tar bilder måste det vara ljust, helst ute mitt på dagen annars blir det ganska så pixligt! 3. Håll kameran väldigt stilla när du fotar i Starkt ljus eller utomhus på dagen! 4. Njut av bilderna ! MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#5 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
tack för hjälpen mson
![]() ![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med val, kamera eller Modelljärnväg!? | Dson | Off-topic | 14 | 2005-01-17 16:20 |
Hjälpa mig att blev medlem | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-07-10 02:50 |
Bilder från min nya kamera! | sjonas | Off-topic | 6 | 2003-12-27 15:00 |
Äntligen har jag en kamera (igen) | ErikFalken | Off-topic | 3 | 2003-05-08 06:37 |