![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Idag kom min äntligen nya kamera! Måste bara "skryta" lite :-)
Dessutom har jag nu gått med i ÅmÅj järnvägsförening ( de äger en Hilding Carlsson!! ) så nu skall det bli mycket "veterantågsfoto"! En bild jag tog idag, 50% nedskalad: ![]() Erik Falkenström ![]() http://www.erikfalken.fotosidan.se |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Snyggt.
Det är inte den billigaste kameran du köpt eller hur? Märke vet jag inte men det är säkert en 5-6Megapixel och 3-6 gångers zoom och priset.... Runt 7-10.000:- Är jag långt ifrån sanningen?? //Pelle[8D] Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
En Canon EOS 10D för 18970 och ett Tokina 24-200 objektiv. Inte det bästa objektivet, men det blir ett finare till sommaren... Jo, 6,3 megapixels ligger den på. Ska ned å skruva lite på ånglok någon dag till försommaren, får se om det blir vackra bilder då! "Hilding Carlsson" skall få sig en upprustning också, med ny färg. Erik Falkenström ![]() http://www.erikfalken.fotosidan.se |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Äntligen rullar tågen igen... [Bilder] | Joel | Tågbilder | 3 | 2005-02-25 15:08 |
Hjälp med val, kamera eller Modelljärnväg!? | Dson | Off-topic | 14 | 2005-01-17 16:20 |
TRS 2004-frågor igen | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-13 22:38 |
Ny fråga igen - ännu ett par felmeddelande | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-08-26 21:53 |
Hej igen | DV12 | Off-topic | 3 | 2002-12-16 18:37 |