![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En uppmaning:
- Jag, och säkert många andra, tycker att det postas alldeles för mycket poster, för ofta, som enbart innehåller texten "Du har mail", "Kolla mailen xx", mm. Jag, liksom alla andra, kollar ju givetvis sin mail och således behövs det inga poster mitt i olika trådar som uppmanar någon/några att kolla sin mail. Det gör dom nog ändå är jag övertygad om, men jag kanske har fel? Tack! ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Okej ska tänka på det i fortsättningen (jag vet vilka du syftar på
och på vilken topic[ ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Känner mig träffad!
![]() Fölåt... Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Inga fler mail till min gamla mailbox, bara så... | Olaf Lindström | Off-topic | 11 | 2004-03-08 19:43 |
Filändelser som kommit som bilagor i mail... | Olaf Lindström | Off-topic | 6 | 2003-05-19 01:59 |
Dson:Har du kollat dina mail | smajlet | Off-topic | 6 | 2003-02-08 15:55 |
Ett mail jag fått | Olaf Lindström | Off-topic | 5 | 2003-01-06 12:34 |