|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-04, 11:18 | #76 |
Medlem
|
Citat:
Jag visste inte ens om var du kommer infrån, och som upplysning kan jag säga att inte heller jag kommer från Sverige, utan flytat hit en gång i tiden med mina föräldrar. Sen är det nog så att du tolkar saker och ting som du själv vill, utan att lysna på vad som egentligen sägs. Men när du talar med kompisar så kan du ju vara så ärlig så du ger tillbaka vad som sagt, och inte vrider det till din fördel. |
2004-05-04, 11:24 | #77 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
2004-05-04, 11:25 | #78 |
Medlem
|
|
2004-05-04, 16:04 | #79 |
Medlem
|
Inte för att jag förstår allting men ett par saker vill jag ha sagt.
1. Ingen hamn är 'till salu'. 2. Ingen godsbangård är 'till salu' 3. En hamn, nämligen Neuss Hafen, har jag lagt ut kontrakt på. Den körs idag av ETAB. Resten av alla hamnar och godsbangårdar är öppna för alla. Detta innebär i klartext att ETAB gärna får köpa in växellok på alla ovanstående ställen och sedan erbjuda sina tjänster för en rimlig ersättning. Bara man har pengarna..... Vad gäller det andra tjafset så är det helt enkelt en generationssak i mina ögon. Yngre och äldre har helt olika synsätt på vad man få skriva och inte får skriva på internet. När det gäller just MSN så är det bara att blocka en person om det inte funkar. Det har jag gjort flera gånger och tvekar inte att göra det igen om det behövs. Jag brukar göra det i ca 1 månad innan jag öppnar MSN igen och då har det gett avsedd effekt M v h /Pursche www.svttl.se |
2004-05-05, 11:52 | #80 |
Medlem
|
Namnet för det nya bolaget är Cosmonova Trains Inc. Bolaget är en sammanslagning av NER (North European Railroad) och ETAB (Europa Tåg AB). Adressen till våran hemsida hittar du här nedanför.
/Mohammad VD på Cosmonova Trains Inc http://w1.500.telia.com/~u50025334/ |
2004-05-07, 16:04 | #81 |
Medlem
|
Cosmonova Trains Inc. har beslutat att börja använda sin IC-trafik mellan Kvarndalen och Västerköping som "bas" inom företaget. Vi kommer att utöka turerna till cirka en avgång i timmen. Vi kommer då sätta in 3 stycken tågsätt till den trafiken, tågsätten består av lok och vagnar.
Alla tre tågsätten kommer att dras av Rc3, det enda undantaget är vagnarna. I ena tågsättet är det 60-talsvagnar och i dom andra är det 80-talsvagnar. Vi kommer även att starta IC-trafik mellan Mönchen Gladbach och Hagen med 4 dubbelturer per dag. Där kör vi med Rc3 och 7 60-talsvagnar i tåget. Det blir antagligen 2 tågsätt på den sträckan. All trafik startar tidigast v.21. /Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 02:08 |
Cosmonova Trains Inc | vl | Virtuella Tågbolag | 37 | 2004-06-04 16:49 |
Skicka iväg ditt namn ut i rymden! | Dson | Off-topic | 0 | 2004-01-23 12:15 |
German Railroad byter namn till Germania Rail | Byggare Bob | Virtuella Tågbolag | 5 | 2003-09-03 15:13 |