|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-12, 13:18 | #16 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
På din fråga om det går att kopiera så tycker jag att du ska fråga Fredrik. Med hans kontakter innom Auran så borde han kunna ta reda på om och isåfall hur man gör för att kopiera. Annars är det ju ett ypperligt tips till ett kommande servicepack.
//Pelle |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Verklighetstrogrna växlar och korningar? | lan | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-02-29 20:49 |
Snygga växlar, korsningar och spår | lan | 3D-design - Trainz | 3 | 2003-09-16 09:10 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 20:59 |