|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Nu händer det saker i den virtuella världen! Mycket roligt, dock hade det blivit ännu roligare om ni hade haft en hemsida där ni redovisade allt på!
Men var känner jag igen biljettsystemet ifrån? I och för sig har jag plagierat STABs biljetter från två kända flygbolag, men ändå [ )]Och så en fråga; Mohammad gjorde vad jag precis höll på att göra. Nämligen skriva ner priser! (STAB är alltså tvåa för en gång skull [} ]). Men nu till frågan; har pass väl stämmer dina priset med det pris/passagerarkilometer du tar ut i kontraktet? Min plan var nämligen att göra en "normalbiljett" som kostade som kilometerpriset i kontraktet och låta de andra dyrare och billigare biljetterna "ta ut varandra". Är du inne på samma spår? Och vad säger ni andra i samma bransch?Intressant vore om SVTTL kunde göra statistik där man kan jämföra kostnaden mellan olika bolag! http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| "Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 02:08 |
| Cosmonova Trains Inc | vl | Virtuella Tågbolag | 37 | 2004-06-04 16:49 |
| Skicka iväg ditt namn ut i rymden! | Dson | Off-topic | 0 | 2004-01-23 12:15 |
| German Railroad byter namn till Germania Rail | Byggare Bob | Virtuella Tågbolag | 5 | 2003-09-03 15:13 |