|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-05-31, 14:35 | #1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Problem med JBJs aktiviteter
Eftersom vi har problem med databasen (nyregistrering av medlemmar) så postar jag här ett meddelande som jag fått per mail
__________________________________________________ ______ Jag är ny på MSTS. Det fungerade felfritt efter installationen och jag laddade ner JBJ som också funkade bra + massa svenska tåg. Problemet kom när installerade aktiviteter för JBJ(dom som finns på denna sajt). Även fast jag installerade allt som det stod krävdes så fick jag ändå fel, tex X2000_red, fick nåt fel typ "error reading database". Detta gick så långt så att jag fick avinstallera MSTS. När det var nyinstallerat lade jag in JBJ igen och Marias Pass 3.0. Problemen kom igen när jag installerade aktiviteter. Nu funkar ingenting, även fast jag har tagit bort både JBJ och MP3.0 + aktiviteterna ! Nån som har nåt tips på vad detta kan bero och hur jag slipper avinstallera igen ? mvh Stefan |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktiviteter | Pursche | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-05-20 18:55 |
Problem vid aktiviteter | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-12 18:10 |
Problem med aktiviteter | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-01-07 11:17 |
Problem med aktiviteter till JBJ - ruten | ante | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-07-24 01:21 |
Stora nyheter om SP3 - Aktiviteter i Trainz! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2002-04-12 10:07 |