![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Skulle precis sätta mig och göra en aktivitet, och jag har gjort en egen path och allting. Men när jag sedan ska göra klart tidtabellen så klagar Train Simulator på följande:
![]() Jag har inga Traffic Pattern, det vill säga inga andra datorstyrda tåg ute på linjen förutom mitt eget. Någon som vet vad man skall göra? ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har fått det felet ibland, har då ofta fått gå in och "flytta" Pathens start point ett kort snäpp...
Pröva det.. om du nu inte redan flyttat den ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktiviteter | Pursche | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-05-20 18:55 |
Problem med aktiviteter | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-01-07 11:17 |
Problem med aktiviteter till JBJ - ruten | ante | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-07-24 01:21 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |
Problem med JBJs aktiviteter | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-31 16:44 |