Citat:
quote:Tidigare skrev DJ Clinton
Om alaska vill ta upp det här så varsågod. Han och jag diskuterade dom förare bl.a som hade jobbat hos SGTK tidigare. Han sa att dom inte ville jobba hos mig och det har jag förståelse för om dom inte vill. Men då bad jag alaska att hitta 11 stycken ersättare åt dom förarna eftersom han hade lovat mig förare i samband med köpet av SGTK. Då säger han: Jag tar inte order av nån som du, och då undrade jag vad han menade med det. Han svarade inte på den frågan. Så därför tar jag för givet att han menade att han inte tar order av nån som inte är svensk. Men då ska jag upplysa dig alaska om att jag är född I SVERIGE i en helikopter som flög mellan Undersåker och Östersund. Och jag har aldrig rest utanför Norden. Jag har varit i Finland ett antal gånger och i Norge i 10 minuter (vid Sälenfjällen).
Mvh
Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB
|
Jag ska svara på dena saken, sen får det var nog.
Jag visste inte ens om var du kommer infrån, och som upplysning kan jag säga att inte heller jag kommer från Sverige, utan flytat hit en gång i tiden med mina föräldrar.
Sen är det nog så att du tolkar saker och ting som du själv vill, utan att lysna på vad som egentligen sägs.
Men när du talar med kompisar så kan du ju vara så ärlig så du ger tillbaka vad som sagt, och inte vrider det till din fördel.