![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu har jag uppdaterat Trollhattan till Dropbox. Lilla Edets (LLEJ) banan är färdig. Även landskapet från Lödöse till tunneln mot söder. Hämta Thn och JWK-filer som finns i länken i min signatur. Tuta och kör lugnt med Y6_LE. Frågor och kommentarer hänvisas till "Trollhättan kanske" tråden, är jag tacksam.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2018-02-24 klockan 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack.
Ska genast testa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu uppdaterade jag Bergensbanen och den finns som vanligt i min signatur. Spår, signaler, hastighetsbegränsningar och luftledningar är klara. Kvar är landskapet och det är mycket jobb. Luftledningar i Hønefoss och framtill Roa skall göras om. Marken skall målas om mellan Hønefoss och Roa, orsaken newS textur-filerna överskrev originaltextur-filer. Rutten har bara ett tåg och det finns i Bergen, som ni kan få testa. Meddela gärna mig om problem eller något jag missade till andra tråd "Bergensbanen kanske". Lycka till med testen!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2018-04-18 klockan 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu ikväll släpper jag beta uppdatering Trollhattan. En enda standard-scenarion är X2000 startar från Göteborg till Åmål direkt. Säffle finns inte med så jag bygger lugnt och ro. Ladda ner den via min signatur! OBS! Kommentera gärna i tråden "Trollhattan kanske".
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2018-11-24 klockan 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2017
|
![]()
Ser godt ud
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Länken finns i min signatur "RW Trollhattan och Bergensbanen beta"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Glad Midsommar!
![]() Nu släpper jag uppdateringen av Trollhattan! Har byggt mer landskap i Trollhättan och Tösse (nära Åmål). Har även uppdaterat Assets Thn_Assets190621. 1,3 Gb. Några frågor hänvisas till tråden här. Ni kan hämta dem från länken i min signatur "RW-Trollhattan och Bergensbanen Beta" |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|