![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2017
|
![]()
Funkar inte till 17?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Välkommen till forumet! Jovisst funkar Thn-rutten i TS2017. Det måste vara annat som krånglar. Har du installerat Trollhattan_Bergensbanen_Assets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag lagt upp uppdateringar Trollhattan och assetsen Trollhattan_Bergensbanen_Assets. Om Trollhattan handlar om Wases Thn-bron är äntligen på plats och en bit mot Lilla Edet. Om assetsen har jag ändrat så att inga rullande material är med utom Andreas Hoffmans rullande material. Uppdateringarna finns som vanligt i min signatur till Dropboxen. ![]() Jag skulle bli glad om ni skriver något efter hämtningen i annan tråd.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-07-23 klockan 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Så bra at broen endelig er kommet på plass!
![]() Senast redigerad av TraindriverS den 2017-07-23 klockan 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag lagt upp uppdateringar Trollhattan och assetsen Trollhattan_Bergensbanen_Assets. Om Trollhattan handlar om Wases Thn-bron är äntligen på plats och en bit mot Lilla Edet. Om assetsen har jag ändrat så att inga rullande material är med utom Andreas Hoffmans rullande material. Uppdateringarna finns som vanligt i min signatur till Dropboxen. ![]() Jag skulle bli glad om ni skriver något efter hämtningen i annan tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här kommer en ny uppdatering! ![]() Jag tog bort alla scenarion så ni får nog skapa egna. Mellan Stanghelle och Bolstadøyri är landskapet klart. Varsegod och hämta i min signatur! |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|