![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Helt klart en av de finaste svenska banor jag sett! ![]() Fortsätt så. mvh .... Mats
![]() |
#92 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jag har ju tänkt att släppa min bana när den blir lite större (Nu ca 3 mil bansträcka) och med tanke på att det tar tid att byga så kanske många har hunnit uppgradera sina burkar när den blir klar. Men sen behöver man ju heller inte ha alla reglage på max. Det går ju faktiskt att lira ändån. mvh
![]() |
![]() |
#93 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Jag har också känt behov av en grafikkortsuppgradering, men jag har inte gått lika långt som du, eftersom jag inte bytte till PCI-express. Kortet är ett Leadtek WinFast A7800 GS TDH och det blev en stor förbättring i FPS-värdena, vilket ju var förhoppningen. Anser du att det räcker med själva kortinstallationen eller bör man också samtidigt ändra i Trainzoption-värdena eller andra parametrar för att kunna kräma ur maximalt ur uppgraderingen? Hälsningar, Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Handlar visserligen om 2004 men kan kanske ge några ideer och viss vägledning.
http://www.trainz.me.uk/config.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Annars verkar kortet ha en mycket välgörande effekt i vilket fall som helst på FPS och 17 vet om inte instrument och liknande i hytterna blivit mycket bättre återgivna, men jag har ännu inte hunnit testa så mycket. Jag ångrar i alla fall inte uppgraderingen, även om det sved med nya avbetalningar. Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
En fråga till hauguth: Kommer denna bana/rutt att komma ut för nedladdning?
Annars så är det Mycket snyggt ![]()
![]() |
#97 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag måste också få passa på och säga att det var riktigt snyggt!! Det där gräset vid banvallen ser så naturligt och vildvuxet ut, vilket gör det väldigt realistiskt. Jag förstår fortfarande inte var man får tag på det gräset, men jag fortsätter söka på det...
![]()
![]() |
#98 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
Alex: Klädhängaren finns på TRS06
![]() |