![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Jag ångrade mig, denna t-bana är inte perfekt den heller det är bara inomhusstationer allihop även Sätra, alla stationer nästan ser exakt likadana ut och utropen i högtalarna kommer efter utropsstationerna, jag gissar att dom som byggt banan varit i verkligheten till Gamla Stan, T-Centralen och norrut för dom stationerna har lagom avstånd till varandra, Gamla Stan och T-Centralen kan faktiskt liknas någorlunda med hur dom ser ut i verkligheten, men dom har nog inte varit till Alby eller Hallunda i varje fall för Alby ligger 30 sekunder från Hallunda enligt denna bana fast portalerna, signalerna, växlarna och destionationsskyltarna och stationerna är mycket bra. och C20 V08 fungerar perfekt på banan utom vid vissa enstaka stationer Mvh Johnny Nilsson
PS Fast vid Stadion kom utropet lagom. DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2007
|
![]()
Jo jag håller med. Körde banan ett tag nyss. Det känns väldigt trist att de byggde ihop T-Centralen på det där sättet och att man inte alls "kommer ut i luften" när man lämnar Gamla Stan. Sedan är det väl vänstertrafik i tunnelbanan. Signaler satt på höger sida om jag inte minns fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Bara jag som vanligt som inte kan få in banan i spelet, fast jag laddat ner allt som behövs!?
![]() |
#19 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inga problem med att ladda ner till 2006. Stationerna är lite korta (rymmer 2 C20 i stället för 3) och likheten med Stockholm är inte mycket mer än stationsnamnen men det är bättre än ingenting