Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-09-21, 16:44   #7
Schulz
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Älmhult
Inlägg: 258
Skicka ett meddelande via MSN till Schulz
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simonbertilsson
Definitivt inte.

Givetvis ska man alltid sträva efter att tillfredsställa kundens behov. Men kunden har verkligen inte alltid rätt. Tvärtom är det oftast proffsen som har rätt.

//Anställd inom servicebranschen!
Kunden kan ju gå till olika myndigheter och klaga och få rätt, så visst kan kunden fortfarande få rätt. Att den alltid har det kanske är lite att ta i i dagens affärer, men finns KV så kan man faktiskt använda sig av dem om det krånglar.

Sen är det väl så att det är speditörens ansvar så fort ett kolli kommer på ett transportmedel?
__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009