![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
![]()
Det som är bra med 3D canvas är att man kan lägga texturer på bara en sida och låta resten av objektet var otexturerat!
Men angående converterningen så funkar troligvis inte länken till Mjölk programmet eller vad det nu heter!
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: At the east side of nothing
Inlägg: 1 024
|
![]()
Nu tar det sig tror jag minsann
Bild 1: I 3d Canvas Bild 2: I DeepExploration Det som är extra bra med DeepExploration är att konverteringen inte skadar mappningen, vilket tyvärr händer med Canvas. Har nu både 60-talsvagnar och div annat i .3ds-format. Please, give me DevTools! (Om någon annan som använt Gmax tidigare är intresserade av en tutorial kan jag slänga upp en sådan...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
![]()
En toturial vill väl alla ha för att kunna exportera till 3DC men din lilla 60-talare blev väl skitsnygg i 3DC!
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: At the east side of nothing
Inlägg: 1 024
|
![]() |
![]() |
![]() |