Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-06, 10:21   #16
bönan
Veteran

Reg.datum: Jul 2008
Standard

Missuppfatta mej inte jag uppskattar verkligen hans arbete! Men jag undrade bara om det fanns någon mer komplett varsion. Fortsätter arbetet med rutten , eller har det stannat av? Sedan undrar jag också varför jag fick två missing kuids när jag hade tankat ner allt från DL.
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-09-06, 19:50   #17
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Detta kanske är en orelevant fråga, men på min version av den super fina rutten Stockholms t-bana så saknas "T-centralen" alla spåren bara hänger i luften, någon som har förslag på vad man kan göra för att få in stationen i spelet? Eller har akutellt kuid nr för den.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-09-08, 07:17   #18
bönan
Veteran

Reg.datum: Jul 2008
Standard

Har du laddat ner allt från DL då? Jag fick efter ca 8 timmars(puh!) nerladdande två missing kuids som inte fanns på download station. Men det var inte T-Centralen det gällde, jag noterade faktiskt inga fel alls.
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-09-08, 13:54   #19
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bönan
Har du laddat ner allt från DL då? Jag fick efter ca 8 timmars(puh!) nerladdande två missing kuids som inte fanns på download station. Men det var inte T-Centralen det gällde, jag noterade faktiskt inga fel alls.
Laddade ner allt som fanns att ladda ner via spelet.. Får inga missing kuids vid spelets startande heller därav att problemet är ännu mer mysko.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:44.