![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Bättre luftkonditionering. Knappast, det kokar ju i vagnarna på sommaren Ljus och trevligare interiör. Sant Bredare dörrar (?). Ja Ljudsignal när dörrarna stängs. Mkt jobbig, Det finns på gamla vagnarna numera också. (Vissa) Bekvämare att åka i, kränger inte lika mycket. Här vill jag inte hålla med. C20 bromsar mkt kraftigt så man lätt tappar balansen. Starten är också usel. När tåget startar får man hålla i sig för annars ramlar man. INTE HANDIKAPVÄNLIGT! När de gamla tågen startar är det stabilare. PSON: Troru Mikael skriver så för att hacka(vara emot dig) på dig? Knappast hörru! :-) ![]() Mvh: Kvarne |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Ånglok från 60 talet | Lt. Procyon | Tågbilder | 10 | 2005-01-12 17:29 |
Tågbilder från schweiz | henke_89 | Off-topic | 1 | 2004-07-19 00:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bobybanan - en mindre bana från 1800 talet | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-12-26 12:53 |