![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Kan någon vara bussig och översätta detta + förklara på ett enkelt sätt vad det innebär.
Utgå från att jag inte begriper något alls. Hälsningar Leroy |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Jag kanske borde skriva vad jag vill ha hjälp med:
Installation: 1. Extract the zip file to a temporary folder. 2. Move the sj_ra and pass40 folders to your TRAINS\TRAINSET folder. 3. Open up the consist editor and add the lokomotive and cars where you like. (framförallt 3,an. Vad är consist editor?) Tackar på förhand. Leroy |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Jag tror du hittar svaret här: http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3418
![]() // Ferengi |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
2. Flytta mapparna sj_ra och pass40 till din TRAINSET mapp (hittar du i C:/Program/Microsoft Games/Trains/Trainset(mappen) (om du inte har några partitioner annars sätter du bokstaven på den partitionen där du har train-sim installerad på t ex: Z:/...) ) 3. Öppna consist editorn (se länken över) MvH Cj En vän nära dej... ![]() / fd Chef för Vtgoj ![]() |
|
![]() |