![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Känns lite tomt i den 6an =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Intressant reportage. Även jag reagerade på självporträttet. Känns det inte lite onödigt med ett självporträtt och sedan censuera ansiktet? Då försvinner ju hela meningen med det hela
![]() Var det svårt att få fototillstånd eller var det bara att fota runt lite hur som helst? Många företag idag, är så hemlighetsfulla att allt som kan ta bilder, konfiskeras alt inte får användas. Synd, för det är intressant att se hur det ser ut.
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Haha, ja du
![]() Eric: Nää, jag frågade bara om det var okej att fota och de sa att det var ok. För jag fotar ju inte direkt för spionage ![]() Marcus: Jaha, förstod inte riktigt först ![]()
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hade varit intressant att få veta med om simulatorn, hur den funkar, om den är verklighetstrogen, bilder (fota skärmen) och så vidare...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |