![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej varför funkar inte Community Rc i Trs2006
jag hoppas på svar Hälsningar kenta978
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så att trainz-built är 2.9. Om du har både TS2009 och TRS2006. Så kan du öppna upp alla filerna i TS2009 och ändra i configarna på trainz built. Från 2.9 till 2.5 och sedan göra en ny cdp-fil med alla filerna. Som du kan döpa till t.ex. Community Rc för TRS2006 eller vad du vill. Sedan bara installera i TRS2006 som vanligt. Blir lite felmeddelanden i cmp, men den fungerar. EDIT: O.B.S. Glöm inte, att du måste ändra i alla configar. Är 4, 5 st för Rc-loket.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-04-23 klockan 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
EDIT: Nix, funkar inte efter att ha ändrat till 2.5. Senast redigerad av Slash2 den 2009-04-23 klockan 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
2.4 ska det va, om jag inte minns fel.
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Sen, efter att jag hade inst. TS 2009 (på samma dator, men på en annan hårddisk) då funkade det, samma sak med med Mats nya Hbis-vagnr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Jag får bara Fel indikering Compression Error Texture compression has failed for
one failed for or more textures.If problem persist consider disabling hardware accelerated texture compression in the settings dialog. då jag installera Community-Ware Rc-Lok i Ts 2009 vad är det för fel ? Efter som jag är dålig på Engilska vad betyder detta är det någon som kan hjälpa mig ? Med hopp om positivt svar Hälsningar Kenta978