![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Cj!
"massa x:tra material behövs tydligen från japan-1/2, mm... fattar noll" Nu fattar jag också noll, för det enda du ska kopiera till Number Seven mappen, är Shapes och Textures mapparna ifrån USA1. Sen ska det bara vara att köra! ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men den ace-filen: Är det winace eller+ Och avd innehåller den? Och HP bad mig fråga: Har du använt X-tracks? Jonas M. Bobjörk ![]() "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ Edited by - bobjörk on 10 October 2002 20:45:48 |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Bobjörk!
Med Winace-fils problem så menade jag typ: Har du problem att öppna Micke´s ommålningar och Y1:a, för att din dator tror att dom ska öppnas med TGA Tool? Angående Xtracks, så har jag inte använt det till någon av mina rutter. Men jag har just testat Mesaba och det funka bra, så nästa rutt kommer nog ha dom! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kluring om Djurgårdslinjen. | Rc1166 | Off-topic | 4 | 2003-10-15 22:05 |
Installation av ma - ett oöverstigeligt problem? | bexkman | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-03-19 23:17 |
Installation | jonaswallin14 | Landskapsdesign - Trainz | 15 | 2003-01-24 22:05 |
Djurgårdslinjen | Richard | Off-topic | 7 | 2002-12-04 16:15 |
Installation av hårddisk | Bertil | Off-topic | 9 | 2002-08-10 15:52 |