![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
är nån som kan hjälp mig bygga följande stationer.
Malungs station vansbro station. Borlänge station jag ska börja bygga dalabana från malung-borlänge ni få betlat för det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Du måste inte ha så bråttom o ha alla grejerna nu, och en sån sträcka som du ska bygga, den kommer ta tid.. Ha Tålamod att vänta på saker! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Denna forumsdel handlar om.
3D-design - Trainz (2 besökare) Bygger du egna modeller till Trainz? Då kan du fråga om hjälp här eller bara visa upp vad du har på gång... Då du inte bygger själv och bara ställer en fråga. Så hör detta hemma i Trainz - Allmänt om Trainz
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-11-14 klockan 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() jag är inte så bra på bygga 3d object. ni få betlat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Metal_henke
|
![]() Citat:
![]() NU är jag trött på dej!! ![]() och du har inte rätt att använda Markus Tellerups bild bara så där..
|Henrik L Senast redigerad av Henrik L den 2009-11-14 klockan 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
jag länke jo till bilden bara. då skriv jag så här då. min frågan är om nån är ville och hjälpa mig bygga malungs station jag är inte så bra på göra 3d object själv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Metal_henke
|
![]()
jag tror nog inte att någon vill hjälpa dej, när du Tjatar så mkt om alla grejer du vill ha till trainz.. Tyvärr!
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, Malung station tar flera månader att bygga. Det går nog inte bygga på nolltid.
Försök förstå, perra53, att det är massa jobb, ta mått på stationens plats eller ritningar om det finns, bla bla... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hvis den er bare firkanter, kan du gå og måle opp stasjonen, ta gode kvalitetsbilder av den, for å så modellere den selv i Gmax. Det er ikke så vanskelig.
|
![]() |
![]() |