![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
men jag läst på sidan tåg gå ladd hem men det skan kuider och gå ej att ladda hem dom via cmp
så hjälp mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Gjorde exakt som Bengan beskrev. För hundrade gången snart, gör det du också, så fungerar det.
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
jag ladda jo ne tåg från hemsida men enlgin inlägg så ska man kunna ladda hem kuiderna och från samma sidan man det finsn jo bara ne laddnings knapp på sidan .
kan nån skickar mig kuiderna som fattas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det finns inte alls bara en nerladdningsknapp på sidan, det finns kategorier mm att välja på, där ALLA tillbehör till tåget finns. Men det spelar ju ingen roll vad man skriver, för du skiter ju tydligen i att LÄSA svaren. Jag tycker att du ska följa Bengans rekomendation: Skit i tåget och ladda hem något annat.
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
vilken katorig sak jag tittar i . för hitta resten av kuiderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#37 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag får faktiskt också problem med tåget, men det är inte exakt samma som Perras. Jag vill få igång SA134-003. Jag har laddat ner allt de kräver från hemsidan (plus det två filerna från DLS). Jag installerar alla filer ink. tåget (A+B) Jag kör alltså Open for edit och sedan Commit. Sedan kontrollerar jag att grejerna har installerats genom att titta under fliken Install i CMP och alla filerna ligger där. Dock när jag commitar så får jag felmeddelande om att någon fil saknar Config, kan det vara det som spökar?
För att vara säker att sakerna hade installerats rätt så högerklickade jag på tåget (A+B-delarna) och valde missing dependencies i menyn och då kommer det upp att de som jag har installerat och laddat ner saknas! Har aldrig varit med om det här tidigare. Kan visa en bild också så det blir lättare att förstå. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-19 klockan 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Veteran
|
![]()
Visar också bilder så att det blir lättare att förstå.
Inget illa menat, men hjälper inte det här, får någon annan som har längre tålamod fortsätta att hjälpa till, jag orkar inte engagera mej något mer.
![]() |
#39 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ungefär så ser det ju ut för mig, men jag kan ïnte placera ut tåget, (Det är rödmarkerat i TS 09). Så du menar att det inte är några missar? Varför går det inte att placera den på spåret i så fall?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag har bara laddat ner som vanligt, och inte gjort några egna ändringar eller trix. Mysko.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-19 klockan 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ja, visst är det konstigt. Behövs de kuidnummer som jag har markerat på bilden? Dom kuidnumren kan jag inte hitta på den hemsidan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag förstår inte heller, varför det är så svårt att hitta dom.
![]() |
#43 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....0&postcount=41 Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-19 klockan 16:28. |
|
![]() |
![]() |