![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Inne i trainz nu i alla fall, håller på att bråka med boggie animeringarna som just nu mera hoppar än rullar fram. Men så är det varje gång, mind over matter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hmm, ser ut som att fotstegen och räckena skulle behöva justeras lite.
framför allt ska nog fotstegen vara lite länge än så där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Gämför http://nitton.fotopic.net/p33864278.html, med http://nitton.fotopic.net/p51750321.html jag antar att de är de fotstegen som du tänker på. Men nu skall vi inte vara sådana, jag kan bygga modellen med långa fotsteg också. Det är alltid kul med varianter... Senast redigerad av bear den 2009-11-22 klockan 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Nu har jag nog fortfarande inte tjatat nog, eftersom, kan du fixa STW-koppel på denna också? Skulle vara kul till en sådant fint lok.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
De senaste dagarna har arbetet fortgått långsamt och mer eller mindre i det fördålda. Jag har fått ordning på exporten av animeringen (Det verkar som om man måste stå på frame 1). Boggien börjar bli färdig nu, bland annat är koppelständerna inte längre ett par rektanglar.
Nästa gång jag får tid till att sitta med bygget blir det till att krypa upp ur arbetsgraven och ta i tu med själva loket igen.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
3D-modellen börjar kännas skaplig, så jag har påbörjat textureringen lite smått.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ojojojojajdåmemenherregud!! Kan den bli bättre?! Jag längtar så mycket på att få den nu!
![]() ![]()