![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag hade samma problem innan. Kolla på länken här : http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25509 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
och för det andra, hur fixade du problemet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Felet kvarstår ![]() Men eftersom jag har banan på min dator, och har långt kvar att bygga, så tänkte jag inte (just då när jag skickade inlägget) att fixa till det felet just nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Ok, asså om jag sparar min rutt som .CDP-fil, och någon laddar ner den, kommer han/hon, personen få hela rutten plus rutten där personen kan direkt börja köra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har du sessionen och rutten? Om du har det dubbelklicka på din rutt och sessionen och välj save to cdp. Då har du två CDP filer sen är det bara att ladda upp banan på nån sida det går.
Sen skriver du vad man behöver till rutten för allt ska vara med t.ex Svenska tåg skivorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Är du registrerad hos Auran?
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tror Marmar menar "högerklicka" i CM!
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Du är inte ensam.
Jag har samma sak i min Content Manager: Och som ni ser så har jag samma session från tidigare idag men då är min ID med... Konstigt. Rutten heter Malmbackabanan och finns dubbel också i listan, men jag har bara en rutt och en session. Hmmm. Också när den sparar på AUTOSAVE.... TIPS: Det försvann när jag öppnade filen (Control-shift-E) och sedan stängde igen. Sedan Open for edit och Commit. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-02-07 klockan 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Svar ja.
Jag markerade den. Höll ner Ctrl-Shift och tryckte E så öppnas mappen. Där öppnade jag config-filen bara för att titta i den och se om jag kunde ändra något på mitt namn eller så. Men icke. Så jag stängde filen igen, och då fick CM för sig att jag pillat i den så den hamnade i "open för edit". Där committade jag den och då kom mitt namn upp på listan.