![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tror Marmar menar "högerklicka" i CM!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Du är inte ensam.
Jag har samma sak i min Content Manager: Och som ni ser så har jag samma session från tidigare idag men då är min ID med... Konstigt. Rutten heter Malmbackabanan och finns dubbel också i listan, men jag har bara en rutt och en session. Hmmm. Också när den sparar på AUTOSAVE.... TIPS: Det försvann när jag öppnade filen (Control-shift-E) och sedan stängde igen. Sedan Open for edit och Commit. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-02-07 klockan 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Svar ja.
Jag markerade den. Höll ner Ctrl-Shift och tryckte E så öppnas mappen. Där öppnade jag config-filen bara för att titta i den och se om jag kunde ändra något på mitt namn eller så. Men icke. Så jag stängde filen igen, och då fick CM för sig att jag pillat i den så den hamnade i "open för edit". Där committade jag den och då kom mitt namn upp på listan.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ok, jag behöver ändå hjälp... Asså, om jag vill sätta upp min rutt, som alla kan ladda ner, att i rutten finns även tågen placerade. Måste jag göra session eller Routes till CDP filen? Eller hur går det till nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
snälla, någon?
|
![]() |