![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Skulle ni kunna göra så att dem funkar med 38411 (3.0) tack? Är lite lag, med också så är det många, så lite jobbigt att fixa.
![]()
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Varför inte uppdatera från 38411 till 40040?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Därför att jag inte kan. Säger bara att det inte kan uppgradera under uppgraderingen. När det kommit halvvägs.
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Har för mig, att jag var tvungen att lägga uppdateringen i samma mapp som TS2009 och köra uppdateringen därifrån.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Så fick jag också göra. Humm fel forum.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, men det där vär ju inte 38411. Det strular såååå mycket för mig med uppdateringen. Funderar på att installera ett till TS2009 och testa... får se om det funkar.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citat:
Har en annan version, så jag behöver inte uppdatera från 38411, utan från 37625 till 40040. Leta reda på 38411 i länken, så ska det nog gå bra. http://forums.auran.com/trainz/showp...37&postcount=2
![]() |
![]() |
#8 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
jag har en kompis (smålänning för övrigt) som en gång i månaden åker till "ÅTER-vinningscentralen" med en halvfull släpkärra med saker han skall slänga, och när han slängt dom fyller han kärran med "bra att ha"-grejor som han hittar och kör hem igen. Jag träffar hans sambo i mataffären ibland - och hon har konstigt nog synpunkter på detta? Kan du förstå det? Lennart PS. nu är jag i fel forum igen Bengan - kan nån ordningsfull moderator flytta mitt inlägg dit det hör hemma - Trainz Allmänt - Reklampelare. Att detta skall vara så svårt? DS.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2010-02-05 klockan 18:58. Anledning: Fel forum!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |