![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#181 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bild från en regnig kväll på en öde skogsstation som jag slängde ihop nu på eftermiddagen. Nu väntar skolarbete
![]() Kommentera gärna! (är alltid samma personer som kommenterar, vore kul att höra vad ni andra har att säga, det var ju ändå 80pers som laddade ner V 1.0) Och ni som redan kommenterar, sluta inte med det, ni är mitt bränsle ![]() ![]()
![]() |
#182 |
Medlem
|
![]()
Åh, så förbannelibannat snyggt!!
![]()
![]() |
#183 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt som vanligt! Hoppas fler kommenterar, det stämmer att man får verkligen energi när någon säger att det som man har byggt är snyggt. Det rimmade visst!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack båda
![]()
![]() |
#185 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det är ser riktigt bra ut, nästan lite snyggare än vad man trodde att det skulle kunna bli i denna simulatorn.
Kan inte bärga mig till nästa släpp av rutten! Du har ingen ETA på det? Många tummar upp för detta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jättefint! Hoppas rutten fungera bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack för era kommentarer, dom betyder mycket som sagt
![]() Om du menar BETA, så nej. Annars vet jag inte vad ETA är? ![]() Kanske inte kan mäta mig med Pierre's byggkunskaper, men det är väl ingen tävling ![]() ![]()
![]() |
#188 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snyggt som vanligt Micke! Ser fram emot version 2 av rutten...
Och nej, detta är ingen tävling. Jag bygger bara för att det är skoj!
![]() |
#189 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Fast om du har någon beta, förutom 1.0, hade det varit super ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack båda
![]() Pierre: Nej, jag ser det inte heller som en tävling ![]() ![]() Coltac: Njae, har jag inte vågat sätta än.. Förhoppningsvis inom några månader. Det som behöver göras innan släpp är: ¤ Bygga klart linje 2 (kanske 3-4 stationer till). Tanken är att L2 ska bli längre än L1. ¤ Bygga den korta veterantågslinjen (har bara byggt några hundra meter spår) ¤ Snygga till Stambanan (kommer bli två färdiga stationer ca 10km) ¤ Försöka sätta ut fungerande vägskydd (beror helt på om KMW lyckas att fixa buggen i VF-signalen) ¤ Göra ett stort antal scenarion till båda linjer och med olika långa tider. T.ex ett scenario kan vara 20 minuter och ett annat kan vara 2 timmar. Så att man har valfrihet
![]() |
#191 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Fina bilder Micke, det är imponerande att se!
Keep it up! ![]()
![]() |
#192 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack tack
![]() ![]()
![]() |
#193 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Wow, riktigt snyggt! Man får ju nästan ångest av att sitta och pilla på sina egna banor när man ser hur du bygger
![]() De här vägmärkena, finns de för nedladdning någonstans? Eller har du gjort dessa själv? Skulle verkligen behöva såna till den rutt jag håller på med nu |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Ah då får jag se fram mot det
![]() En fråga till... Hur får du till gångstigar osv? Har letat överallt efter färdiga såna men hittar inte, försökte även göra själv men de var ju stört omöjligt! Behöver gångstigar samt även asfalterade cykel/gångbanor! |
![]() |
![]() |