![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är väldigt kul att bygga i RW. Blir lite sne på terräng verktygen bara...tycker inte dom är lätt att hanskas med! Men att lägga spår, vägar och sätta ut objekt går som en dans. Har haft så mycket annat för mej sista dagarna (hjälpt en kompis att flytta mm), så jag har tyvärr inte hunnit bygga nått mer!
Angående att det är mörkt på mina bilder, så beror det på att det skapas ett scenario när du gjort en rutt och jag har inte ändrat vädret i scenariot. Detta går att ändra och vill du bygga i snöstorm, så går det också! När man ska bygga i rutten, så öppnar man den i scenariot och sen växlar man över i bygg-läge (ett par knapp-tryck). Man kan således hoppa i mellan att bygga och köra, utan att gå ur rutten...mycket bra!!!!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-02-10 klockan 11:08. |
![]() |
![]() |