![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Imorse startade jag min dator och windows startade inte, blev jag orolig. Jag fick meddelande om att config-system ändrades under helgen då mina barnbarn lekte med min dator. Efter lång stund funderade jag hur jag ska lösa felet, kom jag på systemåterställning i felläge. Jag satte på datum före helgen och system återställdes och datorn blev räddad. Puh! Så jag kan äntligen fortsätta med min rutt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Bra att datorn funkar igen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Tur att det löste sej ändå ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag hade backup (16GB) sen igår. Tur hade jag ändå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bra att du fixade det! Nästa gång får du sätta föräldrakontroll eller nåt på datorn!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu händer det igen ![]() Windows vägrar starta igen och gjorde systemåterställning. Jag vågar inte stänga av datorn, får nog låta den vara på. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, det blev datorkrasch på riktigt. Det var moderkortet som brann upp för tre veckor sen.
Jag hämtade min superuppgraderade datorn igår och håller på fortafarande med programinstallationer ännu. Följande datordelar är: Moderkortet ASUS M4N68T Processor AMD Athlon2 250/3.0 GHz - Socket AM3 Minnen 2st Kinston 2GB DDR3 1066Mhz Hårdisk WD Caviar 320Gb 7200rpm SATA Grafikkortet är kvar sen förut. Har inte råd med nytt ännu. Är hittils nöjd med den. ![]() Glömde att tillägga att jag kör fortfarande XP.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-05-29 klockan 22:55. |
![]() |
![]() |