![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
SL ska väl bara ta över ägandeskapet. Underhåll och liknande ska väl fortfarande skötas av SS? Eller har jag fattat fel? Om man får till stånd Centralenförlängningen så kan jag förstå om nån annan tar över underhållet, men så länge det bara är en museibana så kan väl SS sköta underhållet? För det är väl dom som gör det idag, eller har ni nån entreprenör? Frågar en icke-medlem. /Jocke ![]() C16 2919, 1987-2001 http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Djurgårdslinjen | leoj | Landskapsdesign - Trainz | 45 | 2005-10-05 23:44 |
Kluring om Djurgårdslinjen. | Rc1166 | Off-topic | 4 | 2003-10-15 21:05 |
Djurgårdslinjen förrgår -Vart tog spåren vägen?! | Kvarne | Off-topic | 15 | 2003-05-06 15:26 |
Gör jag fel? (Installation av Djurgårdslinjen) | bobjörk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2002-10-10 21:08 |