![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
När det gäller signalsystemet och MP, i nuläget, så är många tilläggsfunktioner fortfarande under utveckling. I nuläget skulle det skapa kaos, om jag laddade upp systemet till DLS. Det tar alldeles för lång tid att ladda upp saker och versions hanteringen fungerar inte alltid som det är tänkt. Det är såna saker man har bättre koll på med en "egen" server. M.a.o. administrationen är mycket viktig, för mig. Den delen vill jag inte överlåta till N3V, som dom också marknadsför som ett försäljningsargument. Hoppas ovanstående blev mer begripligt. Angående licens (att användaren har en laglig kopia av Trainz) så går det att lösa på flera sätt - inga problem.
![]() |