![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]()
Kan inte annat än att hålla med LAn!! Stående ovationer från mitt håll!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Jag kan också bara hålla med LAn, När sommaren är slut kommer säker Trainzarna tillbaka! (och alla andra på forumet för den delen)
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Jag har spelat datorspel och simulatorer sedan 1979, varje dag !! Det har lärt mig att vårda de spel jag fastnar för, så att de skall hålla länge. Precis detta gör jag just nu. Jag började spela Farming Simulator 2011 och fann en stor avkoppling i detta. Det fick tillfälligt ersätta Trainz!
Trainz var för mig en mycket stor upplevelse, vilket är ovanligt när man är luttrad datorspelsveteran. Trainz höll mig sysselsatt i 5 månader, varje kväll. Ibland hela helger. Det är viktigt att varva spelandet/skapandet, annars kan man lätt bränna ut sig och plötsligt förlorar spelet sin charm. Med andra ord, jag har en timeout från Trainz, just för att hitta nya vinklar, utmaningar och glädje, så att det skall hålla sedan hela vintern! Så jag säger som en känd person "ill be back!!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Samma här. Efter otaliga motgångar den senaste tiden med mitt stora projekt om "Bensland" vilket ni kanske sett här och där i forumet - så håller jag just nu på att spela något helt annat (Jewel Quest). Men jag tittar in här då och då. Något kreativt skapande med banan håller jag inte på med. Den får vila lite. Kanske ända tills jag satsar på Trainz 2012 lite längre fram.
Hälsningar