![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Jag ska titta på ditt bifogade dokument, men först vill jag påpeka en sak ännu en gång (varning för skrik). Nuvarande version av signalerna fungerar INTE tillsammamans med V-signalen i STW:s vägskydd! EDIT: Och det är inte signalsystemet det är fel på, utan orsaken ligger i STW:s V-signal. ![]() Jag har erbjudit dig och andra, som använder STW:s vägskydd, att prova en version av signalsystemet som förhoppningsvis ska fungera tillsammans med STW:s vägskydd. Hur många gånger ska jag säga det? Jag svarar igen och igen på denna fråga, men får inget gensvar från dig och andra. Du/ni upprepar om och om igen samma problem! ![]()
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2011-09-15 klockan 16:01. |
|
![]() |
![]() |