Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog
Jag tror det beror på hur du installerar det hela. Har för mig att du kan installera TS12 som en uppdatering på TS2010 och då vet jag inte vad som händer.
Skulle föreslå att du installerar TS2010 först och att du installerar båda som "stand-alone" så du får två separata miljöer. Nackdelen blir att du får två Trainz att underhålla och en sak du installerar i TS12 finns inte automatiskt i TS2010.
|
aha okej, de "svajande" träden som exp kom det med i 12an ? en sak jag saknar i 2010an som jag sett finns i 12an är att när man kör med avancerad kontroll att man kan styra loken utifrån loken med styr reglas som sitter nere i höger hörn med de olika bromsar och gas m.m skulle vara kul om man kunde styra loken med från 10an som man har möjlighet i 12an Sen läst en del i tråder här att man bör mannuellt uppdatera spelet/spelen . eller gäller det för er som har 1000 tals med gamla saker ? är ju helr "ren" har ju bara orginal, men hade tänkt ladda hem sen mkt av alla fina svenska vangnar och lok med tiden.