![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Hej allihop!
Vad bra med en tråd om detta ämne, så jag tar och pressar in lite om detta här... Hade lite problem med en hel del lok och motorvagnar tidigare till TS2012, (öhh, vad ovanlig), och har nu fixat nästan allt själv på alla möjliga och omöjliga sätt! Sedan hade jag i stort sett bara X1x-tågen och IORE-loken kvar, (förutom vissa vagnar också), men med hjälp av sökfunktionen här på forumet så löste sig åtminstone problemet med X1x-vagnarna. Tackar för den hjälpen. Nu kvarstår IORE-lokens fel, boggierna. Kollade givetvis sök där med, men ingen vad kunde se kunde fixa det då. Undrar nu om någon har klurat ut hur man ska komma förbi det problemet? Vill passa på att säga att tack vare detta forum för all hjälp, tips, roliga kommentarer, och otroligt fina nedladdningsbara alster m.m. så hade inte jag hållit på med Trainz så pass mycket som man gör idag. Tack till er alla! Hälsningar
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Mazter, har du även fått strömavtagaren att funka på RC-loken???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Det finns en guide längst ner på sidan, som förklarar hur man använder programet. Det kan användas till att avhjälpa fler problem som är relaterat till det här ämnet. Men jag har varit snäll, och fixat boggierna till Iore-loken redan, och dom finns i cdp-filen nedan ![]() Låt dom bara skriva över orginalen. ----------------------------------------------- crille40: Vad får du för felmeddelande på strömavtagaren???
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2012-10-12 klockan 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]() Citat:
Citat:
mazter_20121012_0001,1.jpg Som synes gör dem det. Trevlig helg på er...
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ekan.
Jag bifogar 2 bilder, Den ena visar Phantographens varning, den andra visar delar av alla error man får om man går in och uppdaterar config för RC. // Christer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hur fixade du boggierna till IORE förresten, jag hittar ingen inställning: "Strip textures"
Men tack i alla fall CDP´n fixade problemet. // Christer |
![]() |
![]() |