![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1201 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nåja, någon gång kanske jag får nytta av tyskan, men när jag har varit i tyskland har det ändå alltid blivit engelska...
![]()
![]() |
#1202 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tyska skulle jag gärna lärt mig. Har bara varit i Tyskland (Berlin) en gång och det gick bra med engelska, men vi hamnade i Woltersdorf (åkte gamla spårvagnar där!) och letandes efter en bankomat, träffade vi en som bara kunde tyska...slutade dock bra genom "teckenspråk"...
![]() |
#1203 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
då ska man flytta till Norge i oktober och jag vet inte när vi ska flytta. kommer sakna mina kompisar som går i 9:an i grundskolan och om ni vill veta anledningen så är det här är anledningen: att den där 13 åriga kompisen som går på resurskolan är störd som jag har postat för 2 månader sedan och så är det en 12 årig kompis som inte kan låta mig vara ensam för jag vill gå själv till affären och så låtsas att han är blyg. jag har sett honom gå själv förut och han bara ljuger? och 13 åriga kompisen är ful i munnen och har gjort dumma saker sant, tagit ur en elpropp i ett hus för att han har en granne som ska bli av med utan el för den där grannen gillar barcelona, men han får väl tycka vad han vill? och i det huset så har han kissat på en toalettstol vilket är äckligt
![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-09-20 klockan 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1206 |
Medlem
|
![]()
när jag kör banan Blast Pit på Black Mesa, så hakar datan upp! måste man köpa ett nytt grafik kort?
![]() |
#1207 |
Veteran
|
![]()
Efter så många år tillsammans säljer jag till slut min gamla dator på Tradera. Trots att det är för att köpa ny dator så känns det liksom lite sorgligt...
![]()
![]() |
#1208 |
Medlem
|
![]()
sista skoldagen för mig och jag kommer sakna alla kompisar.
![]() |
#1209 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
...varför man är med vissa "kompisar". Tänk dig följande situation: Du sitter och spelar på en server med tre av dina "bästa" vänner (låt oss kalla dom "glasögonkillen, datanörden och mr lugn". Efter ett tag börjar datorn lagga och följande samtal bryter ut.
Glasögonkillen: sluta fuska Hugo ![]() Jag: vadå fuskar, jag fuskar inte ![]() Mr lugn: men vi ser dig inte ![]() Jag: jag tror att det laggar igen, det är verkligen segt internet här i Skåne ![]() Datanörden: Det är inte internetet som det är fel på utan din dator är felet ![]() Jag: Men jag har just nu ... Eh... "Ekonomiska problem" Datanörden: VA!! Är din pappa inte så j@vla rik som du skryter om ![]() Jag: vad menar du ![]() Datanörden: du skryter ju alltid om att han har sååå rik, men han betalar f@n inte sin son för en ny dator ![]() *stänger av Skype och loggar ut* Jag tycker att det är så J@VLA tråkigt när datanörden lägger sig i mitt privatliv ![]() ![]() Men Hugo, vad f@n gör du inne på det där skitforumet ![]() Datornörden: varför köper du ingen ny dator Jag: för att jag lagt pengarna på tåg ![]() Datornörden: TÅG?!?! Det är ju inte viktigt!! Datornörden: vad håller du på med? Jag: testar att få en textur på texturbilderna jag tagit på en folkvangsbuss. Datornörden: DU HAR JU SUTTIT MED DET I EN HEL J***A DAG!!!
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-11-17 klockan 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj!
Bry inte om datanörden! ![]() Tänk på dig själv och du har det bra med ditt hobby. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tåg is the way to go! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Tack totte och GBSF för snälla ord
![]()
![]() |
#1213 |
Medlem
|
![]()
Nu snöar det i Norge också.
![]() |
#1214 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 |
Veteran
|
![]()
Här snöar det iaf...
![]() ![]() ![]() (Bönan, officiell vinterhatare)