![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Glömde att Josu skulle göra! //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Märkt att ni inte använbder samma spår då ni bygger..
Ni borde båda använda Lans tunnelbanespår och tunnlar, då dessa har exakta mått och dylikt för Stockholms tunnelbana. Cx skulle inte ens kunna rulla på dedär tyska spåren.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för påminnelsen!
Ska säga det till Josu! Det är ju han som gör blåa linjen just nu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mina damer och herrar?
Låt mig presentera mitt landskapsbygge på Hässelby strand (gröna linjen)!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Dåså, kan säga att jag som gör sjävla Hässelbydelen går det bra!
![]() Det finns mycket saker som skall göras som te x göra en fotgängarbro, fordonsbro m m. ![]() ![]() Inte så mycket att säga om bygget egentligen. Det rullar som sagt på! ![]() //Anton |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
YES!!!
Då var det landskapsbygge på G i Hässelbyområdet! ![]() Det går hyfsat bra med det realistiska verkligheten. ![]() Så ikväll så ska jag och Josu göra lite bygge m.m. Glömde också att ladda upp bilder från igår på bygget, så bilderna kommer på eftermiddagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu ni!!!
Fina vackra bilder pÅ bygget!!! |
![]() |
![]() |