![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2013
|
![]()
tur att man har den tidigare varianten, TS 09, det är nog därför det blir problem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
...på min begäran. Visserligen rör det sig om nedladdning men att posta sådant i Downloadtråden gör det svårt att hitta i den och framförallt att snabbt se om något nytt kommit upp. Det har att göra med att senaste post alltid visas först och denna tråd blev så "intensiv" att den "skymmer" det som Download endast bör innehålla, nämligen Downloads och inget annat!
Hoppas ni har förståelse för detta!
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Hmm, är du säker på att knappen inte är där? Jag har nämligen senaste versionen av Trainz 2009, och där finns knappen med (kanske finns den inte med i nyare versioner, kan vara därför du inte hittar också)
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu 2 Content Manager en för TS 09 och en för TS 12 men det jag laddar ner hamnar på 12:an som jag vill ha på det andra programet för det verkar som att det inte funkar på det senaste programet! förstår någon vad jag menar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har också två Trainz 10:an och 12:an. När jag laddar ner något så startar jag först den Trainz CM jag vill ha det till. Fungerar utmärkt. Jag har varje Trainz på var sin partition.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Hur byter man CM 3.5 till 2.0 då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Till er alla så har varje spel sin egen databas och innehållet blandas därför inte ihop.
Om du vill importera från TS2012 till TS2009 kan du enkelt markera de contents du vill föra över i listan i CM3.5, högerklicka och välj "Save to CDP...". Då kan du spara dem till en CDP-fil någonstans på datorn som du sedan importerar till Ts2009. Där klickar du på menyn "File" och sedan på: "Import CDP's" för att importera en enskild CDP-fil eller "Import Content..." för att importera alla CDP-filer och eventuella "contents" i mapp-format.
Hälsar en mupp från Stockholm Senast redigerad av TobbeSvensken den 2013-03-19 klockan 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
tack så mycket, detta kan nog hjälpa mig väl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nu är det mest att få inspiration till att förbättra de landskap jag har skapat. |
|
![]() |
![]() |