![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ingen som kan svara?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Finns det ens några?
![]() |
#48 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tack för att du svarade!
Jag tror jag har sett det på någon bild här på forumet eller så såg jag det i Test-demorutten. Men det vore väl konstigt annars, om det inte finns? ![]() Nu har jag hittat en bra bild på vad jag menar. (så då finns det ju) Har även ringat in så man ska kunna se det tydligt. Frågan är bara var? Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-15 klockan 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tror att det är gjort för hand, att han har sänkt ner en del av plattformen
![]()
![]() |
#50 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
För att förklara det Micke menade så använder du Gradient verktyget som du använder för att höja/sänka spår/vägar etc. med.
![]() |
#51 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Jag behöver också den filen, kan inte hitta den på TS-UK, trots att jag är medlem EDIT Verkar inte som jag behövde dom, jag fick igång rutten.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-07-14 klockan 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
![]()
Hello!
I try to create a scenario and edit the Swedish testroute, but it starts to load and then everything is black.. So i must do something wrong. I have downloaded all the neaded things.. i Think.. Any ideas on what the error can be? /Prof |
![]() |
![]() |